SFO

Efter skoletid har eleverne fra 0. - 6. klasse tilbud om SFO, som findes i GRØN afdeling.
Her er der mulighed for masser af leg inde og ude, pædagogiske tilbud som fx værkstedsaktiviteter, spil, drama og musik.

SFO'en er åben på alle skolens dage;
Mandag - torsdag umiddelbart efter undervisningens afslutning og frem til kl. 17.00
Fredag er SFO åben til kl. 16.00

Samt i efterårs- og vinterferien. De sidste tre uger i juli holder vi lukket. Desuden holdes der åbent på hverdage før jul og efter nytår.

I SFO'en møder du 5 pædagoger og 1 studerende. Pædagogerne er med i klasserne i skoletiden, og kender derfor børnene rigtig godt. Det skaber nærværende voksne og rigtig gode relationer mellem børn og voksne. Vores SFO ligger på skolen, i GRØN afdeling, og det er derfor et kendt sted for barnet.

SFO'en er opdelt i to; SFO for 0.-1. klasse og 'Hygger´n' som er for 2.-3.-4.-5. klasse. Man må selvfølgelig meget gerne gå på besøg og lege sammen. Vi har fokus på leg, og har bl.a. dukkekrog, Lego, udklædning, sandkasse legetøj, krea-leg og udeliv. Når børnene har været i skolen en hel dag, er det vigtigt, at SFO'en er deres frirum med plads til at være og lege. SFO bruger de samme udearealer, som børnene kender gennem hele skoledagen.

Vi laver ugentlige aktivitetsplaner i SFO'en - de kan findes på 'overblik' i aula.

Se priserne her