BLÅ afdeling

BLÅ afdeling består i år af to 2-3 klasser, en 4. klasse og tre 5.-6. klasser.
De to 2.-3. klasser og tre  5.-6. klasser er aldersblandede klasser, men faste klasser, så børnene følges gennem skoleforløbet.

I BLÅ afdeling begynder vi altid dagen med morgensang, hvorefter eleverne går til undervisning i klasserne.

I BLÅ afdeling har vi fokus på fællesskabet i afdelingen. Det er væsentlig for elevernes trivsel og læring, at de kender hinanden på kryds og tværs af alder og klasser.

Hvert andet år er 5.-6. er på lejrskole. Det bestemmes fra gang til gang, hvor turen går hen.

Vi er en åben skole, så mor og far er altid velkomne til morgensang eller en dag i skolen med jeres barn. Snak med klasselæreren og aftal nærmere. Vi er altid meget interesserede i dialog med vores forældre. Det gode samarbejde mellem forældre og skolen betyder meget for elevernes læring og trivsel.